مشاركة فيديوهات ومقالات بالعربية

الحكومة الحالية وقيادتها كسيارة متجه نحو الهاوية

0.00 - (0 تقييمات)
نشرت
446
مشاهدات
0
تعليق
شارك الرابط Embed

ابلاغ Report

النائب غطاس" في اعقاب دراسة ميزانية الحكومة المقترحة، لم يسعني التفكير في الحكومة الحالية وقيادتها الا على شكل سيارة في طريقها نحو الهاوية، كردة فعل طبيعية قرر السائق الضغط على الفرامل بكل قوته لوقف التوغل في الهاوية متغاضيا عن وجود ادوات اخرى بإمكانه استعمالها مثل عجلة القيادة لتخفيف من الضربة التي ستحل على الطبقات الضعيفة التي اشبهها بركاب المقاعد الخلفية"

במשך סוף השבוע, כשקראנו ולמדנו את חוק ההסדרים, וקראנו על כל הגזירות בתקציב, לא יכולתי לחשוב על הממשלה הנוכחית וההנהגה שלה אלא בדימוי של רכב הדוהר בכיוון תהום. כולנו מסכימים שהמדינה הולכת לקראת תהום בתחום הכלכלי. מה החליט הנהג לעשות? הוא החליט בכל העוצמה האפשרית ללחוץ על הדוושה של הבלמים. בולמים, זה נכון, זו האינטואיציה הראשונית בשביל לא להתקדם, לא להידרדר לתהום, אבל, ריבונו של עולם, הנהג צריך לדעת שיש דברים אחרים ברכב -- יש הגה, אפשר גם להשתמש בהגה, ולא רק ללחוץ על דוושת הבלמים. אבל מה קורה כשלוחצים על דוושת הבלמים? אלה הנוסעים בספסלים האחוריים, ואלה שעומדים, מחוסר מקום באוטובוס, או ברכב, הם הראשונים שמקבלים את החבטות. אלה שיושבים בכיסאות המרופדים בסביבת הנהג, הם לא ניזוקים, בקושי יש שריטות, בקושי לא נוח להם. וזה מה שמנסים לשווק לנו, כבוד סגן השר -- כאילו לוקחים מכולם. מי שעומד באוטובוס -- אולי לא יצא לך לעמוד -- כשלוחצים על דוושת הבלמים, נופל, הולך בין הכיסאות, ולבי עם אלה שכשהחלטתם על כל האריזה הזאת, שאני קורא לה ללחוץ בכל העוצמה על דוושת הבלמים, ייפלו וייחבטו. רוב הציבור הערבי נמצא עם אותם נוסעים.
אני מביא לך דוגמה אחת, מהגזירות שעומדות להוריד יותר מ-30,000 משפחות ערביות מתחת לקו העוני. המס שאתם הולכים להטיל על עקרות הבית, בגובה 162 שקל, והקיצוץ המתוכנן בקצבאות הילדים, אני אומר לך: רוב -- אתם יודעים את זה -- רוב הנשים הערביות הן לא במעגל העבודה, והן עקרות בית. משפחה ערבית הולכת להוציא עוד 162 שקל ולאבד שליש מקצבאות הילדים. קצבאות הילדים במשפחה הערבית הממוצעת הן 10% מההכנסות.
רבותי, לא צריך רק ללחוץ על הדוושה, צריך גם להשתמש בהגה, ואם לא משתמשים בהגה, מחליפים את הנהג, ואנחנו מציעים להחליף את הנהג. תודה.
جاري التحميل